maandag 20 januari 2014

Ontwaken uit de winterslaap

Wat een periode met weinig updates had moeten worden werd een periode van stilte! Inmiddels ben ik al een heel eind met mijn revalidatie en ben ik me aan het klaarmaken voor een nieuw zaai-seizoen. Er zijn een aantal groentes die ik sowieso weer ga zaaien: Wortels, sla, courgette, cherry-tomaatjes. Daarnaast wil ik dit seizoen komkommer, pompoenen, bloemkolen en prei gaan proberen en wil ik me gaan richten op diverse kruiden: basilicum, dille, peterselie etc.

Ik ga proberen jullie dit seizoen van begin tot einde op de hoogte te houden van de stappen die ik onderneem. Het binnen voorzaaien (nog nooit eerder gedaan), het uitplanten, het oogsten en het opnieuw zaaien. Daarnaast ben ik van plan een aantal nieuwe soorten te proberen, wat natuurlijk met het nodige vallen en opstaan zal verlopen!

Wanneer jullie nog suggesties hebben dan hoor ik het natuurlijk graag!

Moestuinleek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten